26 martie 2008

OK, nu este cazul să săriţi prea mult în sus. Nu am primit niciun fel de comunicat oficial şi cu siguranţă nu există niciunul în acest moment.


OK, nu este cazul să săriţi prea mult în sus. Nu am primit niciun fel de comunicat oficial şi cu siguranţă nu există niciunul în acest moment. Titlul acestei ştiri se bazează doar pe cele declarate de revista engleză, UK industry weekly, care afirmă că studiourile Starbreeze ar lucra la The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena. De altfel, aceaşi sursă ne mai dezvăluie că jocul este dezvoltat, în prezent, doar pentru PlayStation 3 şi Xbox 360, iar mai multe detalii, oficiale de această dată. vom primi în curând.

În fine, The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay a fost o adevărată capodoperă grafică, iar Assault on Dark Athena, din ce tot spune lumea, se doreşte un joc de generaţie nouă.



Trimite o felicitare !

Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Stranglehold este un shooter a carui actiune se petrece in Hong Kong si Chicago.


Stranglehold este un shooter a carui actiune se petrece in Hong Kong si Chicago.Jocul va fi lansat in trimestrul trei 2007 pe mai toate platformele next gen (citeste:se exlcude Wii) si promite super actiune, medii complet destructibile si grafica cum nu s-a mai vazut.Personajul principal, Inspectorul Tequila care este modelat dupa figura si miscarile actorului Chow Yun Fat poate incetini timpul pentru cateva momente, poate sari in timp ce trage cu arma, poate folosi mediul inconjurator in avantajul lui, bla,bla…da, o clona de Max Payne, ma gandeam deja.Dar a fost suficient sa vad prezentarea de mai jos ca sa imi schimb parerea.Jocul este super marfa si faptul ca este regizat de John Woo trebuie sa insemne ceva, nu?Adica cine a regizat jocurile care va plac si le-ati jucat?Va vine vreun nume in minte? Nici mie. Ei bine de acest joc se ocupa John Woo, omul care a semnat Misiune Imposibila 2, Face/Off, Windtalkers, Broken Arrow, si…mai departe uitati-va si voi pe imdb :D. Nu cred ca e doar o manevra de marketing, cum a fost de ex. asa zisa implicare a lui Al Pacino in jocul Scarface, unde practic nici nu a facut voice actingul, nu, treaba pare serioasa, aici gasiti chiar un interviu cu John Woo despre realizarea jocului si da, vocea Inspectorului Tequila este chiar a lui Chow Yun Fat.
Trimite o felicitare !

Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Creatorii seriei de simulatoare automobilistice GTR de la SimBin îşi intră în viteză pentru următoarea lor लंसरे.


Creatorii seriei de simulatoare automobilistice GTR de la SimBin îşi intră în viteză pentru următoarea lor lansare, deloc surprinzător tot un titlu de curse. Peste o lună şi ceva, au de gând să extindă jocul RACE de anul trecut cu primul său add-on, numit Caterham. După cum îi zice şi titlul, acesta va fi dedicat fabricantului britanic de maşini clasice Caterham din oraşul cu acelaşi nume, care sărbătoreşte anul acesta 50 de ani de producţie a celebrului model Lotus / Caterham 7.





RACE: Caterham la va oferi fanilor un total de 60 de maşini / skin-uri noi de maşini, bazate pe cele mai cunoscute modele de maşini de curse Caterham - precum Caterham CSR 200, CSR 260 sau CSR 320 Concept - şi două circuite noi: legendarul Imola, şi Estoril. Poţi afla mai multe despre toate astea pe site-ul expansion-ului.
Totodată, RACE: Caterham va adăuga noi funcţii ce vor afecta şi jocul original RACE, legate de performanţă, setări şi mai multe opţiuni de control.





Pentru cei care au deja jocul original, expansion-ul Caterham va fi putea fi achiziţionat prin download (via Steam), iar fanii mai noi îl vor găsi în magazine ca un pachet de două discuri, conţinând atât jocul original cât şi expansion-ul. Conform site-ului oficial, publisher-ul Eidos intenţionează să lanseze Caterham pe 22 iunie 2007.

Trimite o felicitare !

Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Strategia Strategic Command 2



Strategia Strategic Command 2: Blitzkrieg, lansat prin luna aprilie a anului trecut, a fost primit cu o oarecare reticenţă de presa de specialitate şi de jucători, încasând note şi vânzări mediocre. Sincer să fiu, nici nu ieşea prin evidenţă cu ceva, fiind un joc de strategie destul clasic, oferindu-ne o adâncime tactică mulţumitoare şi banala grafică cu vedere de sus. Iată că studioul Battlefront.com, responsabil de publicarea lui Strategic Command 2: Blitzkrieg, a anunţat, pe site-ul oficial, un prim expansion pack pentru acesta, intitulat Weapons and Warfare.

Din imensa listă de features dezvăluită până acum, remarc faptul că acest add-on va include o hartă mai mare, îmbunătăţiri aduse mişcărilor navale şi regulilor de luptă, noi tipuri de resurse, terenuri şi unităţi, plus un editor mult extins. Cu alte cuvinte, îmbunătăţiri clasice pentru un expansion. În fine, ceea ce mai trebuie să vă spun este că Weapons and Warfare va apărea la sfârşitul acestei veri pe site-ul Battlefront.com, fiind disponibil doar prin intermediul distribuţiei online.

Trimite o felicitare !

Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Se pare ca e luna / anul expansion-urilor.


Se pare ca e luna / anul expansion-urilor.

Un nou expansion proaspăt anunţat va fi dedicat celei de-a treia părţi din seria Age of Empires creată de Ensemble Studios. Dar spre deosebire de producţiile anterioare, acest nou expansion Age of Empires III se află de fapt în lucru la un alt studio... Big Huge Games, dacă îţi vine să crezi! Într-adevăr, creatorii lui Rise of Nations şi ai lui Rise of Nations de anul trecut şi-au unit forţele cu "inamicul". Această alianţă începe să capete noimă dacă te gândeşti că şi titlurile Ensemble, şi cele Big Huge sunt publicate de Microsoft, iar la fel va fi şi acesta nou - numit Age of Empires III: The Asian Dynasties.

În mod absolut evident, The Asian Dynasties va muta bătuta în Estul sălbatic, unde jucătorii vor trece la cârma unor noi civilizaţii orientale. Pe lânga asta, expansion-ul va oferi conţinut suplimentar şi elemente inedite de gameplay cum ar fi noi modalităţi de victorie şi comerţ, stiluri de hărţi aleatorii ce îmbină clasicele stiluri de joc Age of Empires, şi 15 "minuni" asiatice noi.





De asemenea, Age of Empires III: The Asian Dynasties se auto-proclamează ca fiind un titlu Games for Windows cu "easier installation, improved reliability and support for key Windows Vista features, including the Games Explorer and Parental Controls". Visul oricărui fan hardcore de strategii, fără îndoială.

Până acum, Microsoft a emis un singur screenshot din The Asian Dynasties, dar au timp berechet să adaugă multe altele până la toamnă, când ar trebui să apară acest al doilea expansion. Până atunci, nu ne rămâne decât să şedem şi să cugetăm ironic la întrebarea: oare următorul joc Rise of Nations va fi făcut de Ensemble?

Trimite o felicitare !

Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Apropierea lui Square Enix Party 2007 din 12-13 mai aduce cu sine tot soiul de relatări interesante.


Apropierea lui Square Enix Party 2007 din 12-13 mai aduce cu sine tot soiul de relatări interesante. Dezvăluirea unei noi serii de RPG-uri e cu siguranţă motiv de veselie, însă veştile bune nu se opresc aici. Fanii seriei Final Fantasy pe care nu-i deranjează niscaiva "mulgeri" vor fi încântaţi să afle că Square Enix are în plan încă două titluri FF portabile - unul pentru PSP, şi altul pentru Nintendo DS.

Conform "ideoglifelor" de pe site-ul japonez FF13 Vids (via FFWorld), trupa care a re-făcut Final Fantasy III în 3D pentru DS (şi anume Matrix Software) lucrează momentan la readucerea lui Final Fantasy IV, tot în 3D, şi tot pe consola handheld Nintendo. Lumea jocului va fi complet refăcută şi se zice că vor fi adăugate de asemenea noi capitole. Treaba e încă destul de neoficială, dar ar trebui să se lămurească la evenimentul din acest sfârşit de săptămână.

Celălalt proiect portabil Final Fantasy, pe de altă parte, e cât se poate de oficial! Aşa cum ne amăgeşte proaspătul website al jocului, Square Enix Party 2007 va marca anunţul unui nou titlu FF pentru PlayStation Portable, numit Dissidia: Final Fantasy. În afară de intro-ul Flash şi logo-ul afişate cu zgârcenie acolo, site-ul cu pricina mai dezvăluie doar că partea de character-design pentru Dissidia va fi realizată de Tetsuya Nomura, un nume ce ar trebui să fie mai mult decât familiar fanilor seriei. Dacă nu, n-ai decât să dai o raită pe Wikipedia.

Trimite o felicitare !

Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Versiunea de Xbox a lui TimeShift, anulată de demult, va fi totuşi înlocuită cu alta.


Versiunea de Xbox a lui TimeShift, anulată de demult, va fi totuşi înlocuită cu alta. Anunţat anterior ca un titlu de consolă exclusiv pentru Xbox 360 (şi destinat şi PC-ului), jocul de-a hâţa-bâţa temporală a lui Sabre Interactive a fost confirmat până la urmă şi pentru PS3, cu ocazia evenimentului "Gamer's Week" organizat de Sony în San Diego, California. Toate cele trei versiuni sunt programate pentru lansare în toamna lui 2007 de către divizia Sierra Entertainment a publisher-ului Vivendi.

În varianta de PlayStation 3, TimeShift promite să asigure o experienţă multiplayer robustă, permiţând 'puşcături online pentru cel mult 16 jucători, într-unul dintre cele şapte moduri de joc. În plus, jucătorii îşi vor putea seta propriile reguli folosind peste 60 de opţiuni, şi având la dispoziţie 14 hărţi multiplayer.

În caz că ai trăit în ceva gaură temporală până acum, TimeShift e un first-person shooter al cărui personaj principal e echipat cu un costum cuantic ce-i permite să încetinească, să oprească, ba chiar să dea înapoi timpul. Jocul se află în lucru de câţiva ani buni, fiind abandonat de fostul publisher Atari anul trecut.

Vezi articolul original: Jucaushii - TimeShift se sincronizează şi pe PlayStation 3



Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Dacă e vreun joc care merită să fie numit cel mai neaşteptat de mişto shooter din 2004, musai e The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay.


Dacă e vreun joc care merită să fie numit cel mai neaşteptat de mişto shooter din 2004, musai e The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. Starbreeze au făcut o treabă bestială din transformarea filmului într-un joc de acţiune pentru PC şi Xbox, lăsându-i pe mulţi să spere la un sequel Riddick next-gen. Ei bine... n-o fi el chiar sequel, dar e cât se poate de next-gen. Conform unei relatări din publicaţia britanică MCV citată de Pro-G, la ora actuală jocul original e refăcut (şi continuat parţial, sperăm) pentru consolele PlayStation 3 şi Xbox 360, cel mai probabil tot de către Starbreeze.

Remake-ul cică s-ar numi The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, relatarea indicând că jocul va avea o campanie single-player extinsă, multiplayer online şi un mod "developer's commentary". Pro-G nu au reuşit să stoarcă mai multe detalii din "sursa lor oficială" de la Vivendi, dar li s-a promis că "un anunţ e pe vine". Ţais, excelentă non-negare!

Cine vrea să speculeze pe unde, când şi cum se va încadra Assault on Dark Athena, n-are decât. Însă mai practic ar fi acum să aşteptăm celălalt joc de acţiune next-gen al studioului Starbreeze care e aproape finalizat: The Darkness, hotărât să apună peste PS3 şi Xbox 360 la finele lunii iunie 2007.


Vezi articolul original: Jucaushii - Riddick va fi refăcut pe PS3 şi Xbox 360


Trimite o felicitare !

Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Cu cea mai mare părere de rău pentru cei care sperau ca Blizzard să anunţe azi un MMO World of Lost Vikings, jocul confirmat într-un final apoteotic,

Cu cea mai mare părere de rău pentru cei care sperau ca Blizzard să anunţe azi un MMO World of Lost Vikings, jocul confirmat într-un final apoteotic, după ani şi ani de zvonuri cât se poate de credibile, e StarCraft II. Aşteptările majorităţii fanilor au fost împlinite cu vârf şi-ndesat, anunţul propriu-zis de azi/dimineaţă fiind asortat cu primele seturi de screenshots, artworks, wallpapers şi, da, trailere. Două chiar! Un trailer cinematic şi altul cu secvenţe de gameplay incluse printre diverse artwork-uri.
Grandioasa dezvăluire oficială
a fost făcută în cadrul evenimentului 2007 Blizzard Worldwide Invitational din Seul, în Coreea de Sud, în sânul celei mai aprige comunităţi de fani şi jucători profesionişti care şi-au făcut din StarCraft o carieră. Nu-i de mirare aşadar că viitorul StarCraft II se doreşte a fi "cel mai" joc competitiv de strategie în timp real, revenind cu un multiplayer intens prin sistemul Battle.net (într-o variantă "upgraded"), balansat cu sârguinţă şi punând la bătaie aceleaşi trei rase cu care ne-am obişnuit de aproape un deceniu încoace: Protoss, Terran şi Zerg.

Asta nu înseamnă că partea de single-player va fi dată uitării: nici pe departe! Va exista desigur o campanie zdravănă şi pentru cei care preferă să savureze jocul offline, dar cel puţin la ora actuală viscolienii nu se grăbesc să aducă în discuţie povestea din StarCraft II. Câteva indicii, totuşi, s-ar putea să ocheşti prin trailer-ele sus-amintite... în special la finalul unuia dintre ele...

Printre noutăţile dezvăluite azi pe proaspăt inauguratul site oficial StarCraft2.com sunt şi câteva unităţi Protoss noi, iar un tratament similar de reînvigorare vor primi şi celelalte două rase. Chiar şi o parte dintre unităţile clasice, spun Blizzard, au deprins nişte abilităţi noi, mecanicile de joc urmând a fi de asemenea adaptate. Cea mai evidentă schimbare, însă, o reprezintă trecerea la un engine grafic 3D, compatibil cu DirectX 10 şi cu sistem fizic Havok integrat, numai bun pentru redarea unor armate imense atât ca număr de combatanţi, cât şi ca mărime efectivă unora dintre unităţi.

Nu în ultimul rând, StarCraft II va fi însoţit de puternicul editor folosit la ora actuală de Blizzard, lansarea dorindu-se a fi una simultană pe PC şi Mac (nici vorbă de console momentan). Toate bune şi frumoase, dar în loc să-şi încheie anunţul cu o dată măcar estimativă de apariţie a jocului, Blizzard ne-a lăsat cu buza-n vânt şi curiozitatea nesatisfăcută, invitându-ne doar să mai aşteptăm câteva luni...


Vezi articolul original: Jucaushii - StarCraft II - Hell, it's about time!



Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Cei de la Eidos Montreal au anunţat că Deus Ex 3 e programat pe 2008.

Cei de la Eidos Montreal au anunţat că Deus Ex 3 e programat pe 2008.


Am aşteptat noi ce-am aşteptat, dar se pare că Eidos nu se îndură nicicum să anunţe aşa cum se cuvine următorul joc din seria Deus Ex, lăsându-ne doar cu foarte sumara sa dezvăluire de acum câteva zile, în cadrul unui interviu cu Patrick Melchior (director general Eidos France) difuzat de postul canadian MusiquePlus. Deşi tema interviului era de fapt Tomb Raider: Anniversary (confirmat recent şi pentru Wii), musiu' Patrick nu s-a putut abţine să nu spună că prima misiune a tânărului studio Eidos Montreal va fi să readucă la viaţă seria Deus Ex.

Cam 40 de developeri lucrează deja la viitorul Deus Ex 3 (înlocuiţi "3" cu ceva subtitlu neinspirat), dar înainte să ne ia bucuria pe dinainte, să nu uităm că nici Warren Spector, şi nici Harvey Smith - minţile "illuminate" din spatele primelor două părţi - nu mai au de-a face cu Eidos, de când şi-au băgat proverbialul picior în studioul Ion Storm (zăvorât şi el între timp). Sperăm totuşi să nu iasă iar ceva ştift gen Project: Snowblind.

Ca fapt divers, domeniul DeusEx3.com fusese rezervat de Eidos încă din 2000, în acelaşi an în care apărea primul Deus Ex - proaspăt declarat cel mai bun joc de PC din toate timpurile pe CVG. Iar prin 2003 Warren Spector se grăbea deja să "confirme" proiectul Deus Ex 3 (ştire), spunând doar că acesta va continua povestea din Deus Ex: Invisible War.

Până la alte noutăţi, aşadar, aşteptăm cuminţi celelalte proiecte puse la cale de Eidos, printre care se numără şi Tomb Raider 8 (următorul după Anniversary), plănuit în mare secret pentru Crăciunul din 2008.

Vezi articolul original: Jucaushii - Deus Ex 3 în lucru la Eidos Montreal



Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Când ne gândim la American McGee, încercăm să nu ne gândim la ultimele două jocuri cu care şi-a mânjit numele - (S)crapland şi Bad Day L.A.


Când ne gândim la American McGee, încercăm să nu ne gândim la ultimele două jocuri cu care şi-a mânjit numele - (S)crapland şi Bad Day L.A. În schimb, ne gândim la Alice, jocul de acţiune din 2000 ce răstălmăcea clasica poveste într-un mod absolut demenţial. "Mai vrem!", asta ne tot gâdim de atunci. Şi asta sperăm să primim de la următorul său proiect demenţial inspirat din poveşti, American McGee's Grimm. Despre el am mai scris în fugă acum câteva luni (ştire), însă nu prea aveam habar pe când să-l aşteptăm la vremea aceea. Acum avem. Oarecum.

După ce revista PC Gamer a publicat prima avanpremieră a lui Grimm, McGee poate în sfârşit vorbi despre noul său joc, iar unul dintre primele lucruri pe care le aflăm este că Grimm va fi un proiect episodic, planificat momentan ca o serie de 24 de părţi. Primul episod ar trebui să fie lansat în 2008 prin GameTap, a căror ofertă recentă include primul sezon complet al jocului episodic de aventură Sam & Max creat de Telltale.

După cum era de aşteptat, American McGee's Grimm va fi o repovestire macabră a unora dintre poveştile fraţilor Grimm (şi poate nu numai), complet diferite de variantele vioaie, "politically correct" promovate de Disney & co. Aşa că poţi uita tot ce-ai văzut prin desene animate despre poveşti ca Cenuşăreasa, Albă ca Zăpada sau Pinocchio. Ca să-ţi faci o idee despre atmosfera jocului, avem azi încă două desene sărite de pe fix în galeria locală, făcute tot de artistul Lin Ran de la Spicy Horse (noul studio deschis de McGee în Shanghai).

Mai sunt încă multe necunoscute legate de joc, dar din puţinul pe care l-am văzut până acum, tind să cred că sequel-ul spiritual al lui American McGee's Alice e în sfârşit pe vine.

Vezi articolul original: Jucaushii - American McGee's Grimm începe pe episoade din 2008


Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

După ce au negat într-o primă fază existenţa acelui model de PlayStation 3 cu hard de 80GB



După ce au negat într-o primă fază existenţa acelui model de PlayStation 3 cu hard de 80GB speculat în luna martie, Sony confirmă acum senini că un astfel de model într-adevăr va fi lansat, însă doar în Coreea de Sud, unde consola apare abia luna viitoare. Până nu demult, se credea că modelul de 60GB va fi singurul oferit coreenilor, însă treaba asta s-a schimbat ieri, când PS3-ul de 80GB şi-a făcut apariţia surprinzătoare pe site-ul Sony Korea.

Pagina sugerează cât se poate de clar că modelul cu pricina va fi lansat acolo pe 16 iunie, la un preţ de KRW 518,000 (€412 / $557), iar GI.biz a reuşit să obţină o confirmare a acestei informaţii de la un purtător de cuvânt al Sony Computer Entertainment Europe, care a dezvăluit de asemenea că modelul de 80GB va fi singurul model disponibil în Coreea de Sud. Fără 20GB, fără 60GB.

Oare asta înseamnă că şi restul lumii se poate aştepta la acest PlayStation 3 mai încâpător? Da, se poate, în funcţie de ce va decide Sony pentru fiecare teritoriu. La cum se prezintă acum lucrurile, "nu există planuri de a introduce versiunea de 80GB a PlayStation 3-ului în Europa", conform aceleiaşi surse. Iar un alt reprezentant (Satoshi Fukuoka) a spus practic acelaşi lucru şi despre restul teritoriilor, adăugând că "opţional va putea fi introdus şi în alte regiuni, dar trebuie decis de fiecare regiune în parte".

Pentru o companie care s-a obişnuit să trăiască în negare, cred că ne putem aştepta ca Sony să înlocuiască încet modelul de 60GB cu PS3-ul de 80GB în toată lumea. La fel cum fac şi cu (fostul) model de 20GB.

Pentru un studio care a lansat doar două jocuri până acum, Crytek se extinde într-un ritm alarmant



Pentru un studio care a lansat doar două jocuri până acum, Crytek se extinde într-un ritm alarmant. Fără însă să ne alarmeze, de fapt. În timp ce studioul lor de bază din Germania trage tare la viitorul shooter Crysis (printre alte proiecte), iar tânărul studio din Kiev pregăteşte de asemenea ceva proiect original secret, Crytek anunţă deschiderea încă unui studio european, în capitala fraţilor noştri de peste Tisa, Budapesta.

Comentând pe marginea ştirii, Avni Yerli (managing director Crytek) a spus că au ales Budapesta nu doar pentru că e "un oraş minunat" (cu cetăţene minunate aş adăuga), ci şi datorită "comunităţii foarte calificate şi cu experienţă în crearea de jocuri care se află deja acolo". Chestie atestată de mulţi ani încoace, ungurii făcând jocuri mişto încă de la începutul anilor '90 (Reunion îmi vine imediat în minte).

Între timp, să nu uităm că Crytek a tot făcut anunţuri de angajare pentru development pe console, inclusiv pentru PS3. Plus că mai e şi acea continuare de Xbox 360 a lui Crysis de care tot auzeam cu ceva timp în urmă.

Vezi articolul original: Jucaushii - Crytek deschide un studio în Budapesta, pentru jocuri non-FPS


Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Am rămas cu buza cam umflată după noul anunţ făcut de JoWooD, în care se confirmă producerea lui Gothic 4 - aparent motiv de veselie.









Am rămas cu buza cam umflată după noul anunţ făcut de JoWooD, în care se confirmă producerea lui Gothic 4 - aparent motiv de veselie. În primul rând, fanii seriei vor fi cu siguranţă dezamăgiţi să afle că meşterii originali de la Piranha Bytes / Pluto 13 nu vor mai lucra la al patrulea capitol din seria lor role-playing. Colaborarea lor cu publisher-ul JoWooD se pare că a ajuns la capăt de drum, întrucât nu au putut ajunge la o înţelegere privind dezvoltarea lui Gothic 4 (conform comuncatului emis de JoWooD).

În al doilea rând, acelaşi comunicat spune că Gothic 4 e planificat pentru PC şi console. Ba mai rău, nu "next-gen consoles", ci "current-gen consoles"! Asta face ca proiectul să sune deja expirat, şi cine ştie câţi ani vor mai trece până va fi finalizat. Mai ales având în vedere că JoWooD nu au anunţat încă un developer pentru Gothic 4, aflându-se abia "în negocieri promiţătoare (...) cu diverse studiouri potenţiale de development".

Toate astea par să anuleze şi următoarea declaraţie făcută de Albert Seidl, şefu' JoWooD, în luna septembrie (ştire):

"We are already working on add-on packages of JoWooD's SpellForce- and Gothic 3 series, which will partially be launched in 2007 already."
Dacă JoWooD şi Piranha s-au despărţit, slabe şanse să mai apară vreun add-on pentru Gothic 3. Ar mai fi şi alte lucruri confuze la ora actuală (de pildă apartenenţa mărcii "Gothic"), aşa că sperăm să primim lămuriri în acest sens de la Piranha. Vom reveni cu o actualizare dacă aflăm ceva.

Vezi articolul original: Jucaushii - Gothic 4 pe vine, dar nu de la Piranha


Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Încă nu-mi dau seama ce i-a căşunat pe JoWooD să anunţe că producerea lui Gothic 4 a început deja, însă tipii de la Piranha Bytes ne-au explicat câte



Încă nu-mi dau seama ce i-a căşunat pe JoWooD să anunţe că producerea lui Gothic 4 a început deja, însă tipii de la Piranha Bytes / Pluto 13 au fost amabili să ne explice câte ceva despre situaţia nasoală în care a ajuns seria lor Gothic। Din fericire, încă mai putem spune că e seria *lor*, întrucât au confirmat că "'Gothic' e o marcă înregistrată a Pluto 13 GmbH şi rămâne astfel". Aşa că fanii pot răsufla oarecum uşuraţi acum, sperăm.

Pe de altă parte, drept e şi că "JoWooD deţine unele drepturi de folosire, care le-ar putea permite să dezvolte Gothic 4 fără noi", din ce ne-a transmis managing director-ul Michael Rueve. Tipul nu a putut intra în detalii, totuşi, din pricina clauzelor contractuale de confidenţialitate cu JoWooD care încă mai sunt valabile.

Cât despre acel add-on de Gothic 3 despre care nu eram prea siguri ieri, ei bine... să zicem că îţi poţi lua gândul de la el. Piranha nu îl face, şi tare mă îndoiesc că îl va face altcineva.

"We are not currently developing Gothic 3 AddOn or Gothic 4. Negotiations about these products between us have failed after more than 6 months", ne-a spus Michael Rueve. "JoWood insinuates that development is already done by another team - but I do not really believe that, especially since they have not substantiated that claim."

Care va să zică, pregăteşte-te sufleteşte pentru o aşteptare al naibii de lungă până la vreun viitor RPG Gothic... Să sperăm doar că va veni de la Piranha, şi că data viitoare vor primi tot răgazul de care au nevoie pentru a-l face aşa cum trebuie.

Vezi articolul original: Jucaushii - Nici un add-on Gothic 3 de la Piranha, dar 'Gothic' e tot a lor


Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Revenind aşadar din pauza forţată din ultimele zile, vom începe cu două anunţuri noi făcute de Electronic Arts şi Perpetual Entertainment ...



Revenind aşadar din pauza forţată din ultimele zile, vom începe cu două anunţuri noi făcute de Electronic Arts şi Perpetual Entertainment, trâmbiţând deschiderea înscrierilor la fazele de beta testing pentru viitoarele lor MMORPG-uri - Warhammer Online: Age of Reckoning, respectiv Gods & Heroes: Rome Rising.

Pe frontul Warhammer, EA Mythic îşi întâmpină potenţialii recruţi în al lor beta-center, unde se pot înscrie pentru "a chance to participate in the invite-only Closed Beta Test". "Chance to participate"? "Invite-only"? "Closed"? Bag seama că e nevoie de noroc cu carul să intri în ăsta. Şi nu numai atât, ci se pare că doar jucătorii din America de Nord se pot înregistra. Europenii sunt sfătuiţi să încerce pe www.war-europe.com. Sau pur şi simplu să aştepte lansarea jocului complet la începutul lui 2008.

Trecând la Gods & Heroes, acest joc online bazat pe mitologia Romană e pe cale să intre şi el într-un closed-beta, însă aceasta se vrea a fi chiar ultima fază de testări.

Vezi articolul original: Jucaushii - Warhammer Online si Gods & Heroes te invita la beta


Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Jocurile Medal of Honor constituie una dintre cele mai cunoscute serii de FPS-uri care au apărut până acum.



Jocurile Medal of Honor constituie una dintre cele mai cunoscute serii de FPS-uri care au apărut până acum. De exemplu, Medal of Honor: Allied Assault, lansat în anul 2002 pentru PC, urmat apoi de expansion-urile Spearhead şi Breakthrough, a reprezentat unul dintre cele mai atmosferice şi mai realiste shooter-e lansate vreodată. Totuşi, seria rivală Call of Duty ne-a adus totdeauna o acţiune mai dinamică, atmosfera de război fiind mult mai bine conturată, iar experienţa de joc mai plăcută. Ei bine, următorul titlul din seria Medal of Honor, botezat Airborne, promite posesorilor de PS3, Xbox 360 şi PC o acţiune complet neliniară, jucătorii putând alege decursul fiecărei bătălii.

Prima mare diferenţă între Airborne şi restul jocurilor Medal of Honor constă în modul prin care noi, jucătorii, începem misiunile. Astfel, în concordanţă cu numele jocului, se pare că fiecare misiune o vom începe printr-o paraşutare, ceea ce ne asigură că ne vom putea alege noi înşine locul de pe hartă din care să începem oricare nivel. Bineînţeles, paraşutarea efectivă se pare că va necesita ceva antrenament, nefiind o operaţiune atât de uşor de realizat precum poate părea la început, astfel că oricând ne putem trezi aterizaţi lângă un grup mare de inamici, dacă nu suntem atât de pricepuţi în manevrarea paraşutei. Deşi ni se promite că putem ateriza oriunde dorim pe hartă, cel mai recomandat este să nimerim în locurile marcate printr-un fum verde, deoarece sunt cele mai ferite de adversari şi aliaţii ne vor ajuta totdeauna acolo. Pe lângă aceste locuri sigure de aterizare, mai sunt şi cele 5 mult mai riscante, marcate printr-o paraşută albă, care nu doar că ne aduc medalii, dar ne şi oferă locuri foarte bune de început, precum acoperişurile unor case sau diferite turnuri, ideale pentru a ţinti şi lichida inamicii cu ajutorul unui sniper. Riscul constă în faptul că, dacă nu nimerim aceste locuri (fie şi cu o eroare de câţiva metri), ne putem trezi foarte uşor în mijlocul unui grup de inamici înarmaţi până în dinţi.

De îndată ce suntem la sol, va trebui să ne orientăm şi să ne dăm seama unde ne aflăm în raport cu inamicii, aliaţii şi obiectivele noastre. Dacă nu aterizăm într-un loc sigur, ne este foarte recomandat să ne găsim un loc de adăpost, să omorâm pe toţi cei care trag în noi şi să ne ajutăm aliaţii. În caz că rămânem singuri în respectiva zona, cel mai indicat e să ne grăbim cât putem de repede către o zonă sigură marcată cu fum verde, unde vom fi ajutaţi, cu siguranţă, de către aliaţi. Astfel, jocul devine mult mai dinamic şi mai provocator decât precedentele Medal of Honor, renunţând complet la liniaritate. Nu ne mai putem baza pe capacitatea de a memora evenimentele scriptate din nivel, cum era cazul în anterioarele jocuri din serie, deoarece aici fiecare situaţie şi inamic vor fi influenţate de către alegerile pe care noi le facem în decursul misiunii. Ne este promis astfel un A.I. cu totul nou, capabil să răspundă dinamic în funcţie de fiecare acţiune pe care noi o facem. Producătorii au mers pe ideea că, din moment ce jucătorul atacă totdeauna în mod diferit, inamicii să poată raspunde şi ei diferit, astfel că de fiecare dată vom fi surprinşi de aptitudinile A.I.-ului. De asemenea, şi inteligenţa artificială a aliaţilor a fost total modificată. Majoritatea dintre ei vor intra pe câmpul de luptă exact ca noi, fiind aruncaţi din avion cu ajutorul unei paraşute, putând ateriza oriunde pe hartă. Aceştia vor intra în lupta cea mai apropiată de ei, ca apoi, după ce aceasta s-a încheiat, să caute alta la care să participe. Când aliaţii intră într-o luptă cu inamicii, aceasta nu se va termina decât atunci când jucătorul va sosi, astfel că rolul nostru va fi unul decisiv.





Vezi articolul original: Jucaushii - Medal of Honor: Airborne

Episoadele South Park sunt online. Legal

Toate episoadele South Park sunt acum online gata să fie vizionate de fanii din întreaga lume. Vestea cea mai bună: nu costă nimic!

South Park

Producătorii South Park și-au dat seama că nu pot stăpâni pirateria episoadelor așa că s-au hotărât să difuzeze toate episoadele South Park pe site-ul oficial. Și pentru că nimic nu e gratuit cu adevărat, fiecare episod este întrerupt de trei ori pentru reclame.

Din fericire calitatea video este bună, iar reclamele din timpul episoadelor nu sunt atât de deranjante. Vizionare plăcută!