26 martie 2008

Cu cea mai mare părere de rău pentru cei care sperau ca Blizzard să anunţe azi un MMO World of Lost Vikings, jocul confirmat într-un final apoteotic,

Cu cea mai mare părere de rău pentru cei care sperau ca Blizzard să anunţe azi un MMO World of Lost Vikings, jocul confirmat într-un final apoteotic, după ani şi ani de zvonuri cât se poate de credibile, e StarCraft II. Aşteptările majorităţii fanilor au fost împlinite cu vârf şi-ndesat, anunţul propriu-zis de azi/dimineaţă fiind asortat cu primele seturi de screenshots, artworks, wallpapers şi, da, trailere. Două chiar! Un trailer cinematic şi altul cu secvenţe de gameplay incluse printre diverse artwork-uri.
Grandioasa dezvăluire oficială
a fost făcută în cadrul evenimentului 2007 Blizzard Worldwide Invitational din Seul, în Coreea de Sud, în sânul celei mai aprige comunităţi de fani şi jucători profesionişti care şi-au făcut din StarCraft o carieră. Nu-i de mirare aşadar că viitorul StarCraft II se doreşte a fi "cel mai" joc competitiv de strategie în timp real, revenind cu un multiplayer intens prin sistemul Battle.net (într-o variantă "upgraded"), balansat cu sârguinţă şi punând la bătaie aceleaşi trei rase cu care ne-am obişnuit de aproape un deceniu încoace: Protoss, Terran şi Zerg.

Asta nu înseamnă că partea de single-player va fi dată uitării: nici pe departe! Va exista desigur o campanie zdravănă şi pentru cei care preferă să savureze jocul offline, dar cel puţin la ora actuală viscolienii nu se grăbesc să aducă în discuţie povestea din StarCraft II. Câteva indicii, totuşi, s-ar putea să ocheşti prin trailer-ele sus-amintite... în special la finalul unuia dintre ele...

Printre noutăţile dezvăluite azi pe proaspăt inauguratul site oficial StarCraft2.com sunt şi câteva unităţi Protoss noi, iar un tratament similar de reînvigorare vor primi şi celelalte două rase. Chiar şi o parte dintre unităţile clasice, spun Blizzard, au deprins nişte abilităţi noi, mecanicile de joc urmând a fi de asemenea adaptate. Cea mai evidentă schimbare, însă, o reprezintă trecerea la un engine grafic 3D, compatibil cu DirectX 10 şi cu sistem fizic Havok integrat, numai bun pentru redarea unor armate imense atât ca număr de combatanţi, cât şi ca mărime efectivă unora dintre unităţi.

Nu în ultimul rând, StarCraft II va fi însoţit de puternicul editor folosit la ora actuală de Blizzard, lansarea dorindu-se a fi una simultană pe PC şi Mac (nici vorbă de console momentan). Toate bune şi frumoase, dar în loc să-şi încheie anunţul cu o dată măcar estimativă de apariţie a jocului, Blizzard ne-a lăsat cu buza-n vânt şi curiozitatea nesatisfăcută, invitându-ne doar să mai aşteptăm câteva luni...


Vezi articolul original: Jucaushii - StarCraft II - Hell, it's about time!



Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania