26 martie 2008

Când ne gândim la American McGee, încercăm să nu ne gândim la ultimele două jocuri cu care şi-a mânjit numele - (S)crapland şi Bad Day L.A.


Când ne gândim la American McGee, încercăm să nu ne gândim la ultimele două jocuri cu care şi-a mânjit numele - (S)crapland şi Bad Day L.A. În schimb, ne gândim la Alice, jocul de acţiune din 2000 ce răstălmăcea clasica poveste într-un mod absolut demenţial. "Mai vrem!", asta ne tot gâdim de atunci. Şi asta sperăm să primim de la următorul său proiect demenţial inspirat din poveşti, American McGee's Grimm. Despre el am mai scris în fugă acum câteva luni (ştire), însă nu prea aveam habar pe când să-l aşteptăm la vremea aceea. Acum avem. Oarecum.

După ce revista PC Gamer a publicat prima avanpremieră a lui Grimm, McGee poate în sfârşit vorbi despre noul său joc, iar unul dintre primele lucruri pe care le aflăm este că Grimm va fi un proiect episodic, planificat momentan ca o serie de 24 de părţi. Primul episod ar trebui să fie lansat în 2008 prin GameTap, a căror ofertă recentă include primul sezon complet al jocului episodic de aventură Sam & Max creat de Telltale.

După cum era de aşteptat, American McGee's Grimm va fi o repovestire macabră a unora dintre poveştile fraţilor Grimm (şi poate nu numai), complet diferite de variantele vioaie, "politically correct" promovate de Disney & co. Aşa că poţi uita tot ce-ai văzut prin desene animate despre poveşti ca Cenuşăreasa, Albă ca Zăpada sau Pinocchio. Ca să-ţi faci o idee despre atmosfera jocului, avem azi încă două desene sărite de pe fix în galeria locală, făcute tot de artistul Lin Ran de la Spicy Horse (noul studio deschis de McGee în Shanghai).

Mai sunt încă multe necunoscute legate de joc, dar din puţinul pe care l-am văzut până acum, tind să cred că sequel-ul spiritual al lui American McGee's Alice e în sfârşit pe vine.

Vezi articolul original: Jucaushii - American McGee's Grimm începe pe episoade din 2008


Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania