Inca de la Serious Sam First Encounter, jocul celor de la CroTeam era un candidat serios la titlul de "Jocul cu cei mai multi monstrii aflati simultan pe ecran" si chiar daca echipa de la CroTeam a doborat recordul cu Serious Sam Second Encounter, se pare ca ceea ce am vazut in primele doua titluri nu va fi nimic in comparatie cu ce ni se pregateste pentru Serious Sam II.
Cei de la CroTeam, un studio de jocuri din Croatia, nu pierd nici o ocazie sa sublinieze ca aceasta este adevarata cotinuare si ca Serious Sam Secound Encounter a fost mai mult un add-on si ca de abia de acum vom vedea cat de serios este Serious Sam.
Serios cale de 40 de nivele
Anuntat pentru aceasta toamna, Serious Sam II este decis sa functioneze pe baza aceleiasi devize ca si primele doua versiuni "Pune-ti mintea pe modul pauza si joaca pana cand nu mai ramane nimeni viu in nivel"
Serious Sam i-a cucerit pe jucatori tocmai prin faptul ca nu s-a pretins niciodata altceva decat un shooter unde conteaza cat de multi monstrii poti sa ucizi si mai ales cat de variat. La aceasta s-a adaugat o grafica incantatoare si iata cum jocul a fost gata.
Reteta va fi aplicata si in Serious Sam II, evident cu modificarile de grafica impuse de faptul ca au trecut ceva ani de la primul joc, s-au mai adaugat monstrii noi si unii au murit de-a binelea in primele doua jocuri, iar arsenalul lui Sam s-a mai imbogatit.
De data aceasta Sam va calatori prin 7 lumi, cale de 40 de nivele si CroTeam a vrut sa ii asigure atat pe fanii seriei cat si pe jucatorii noi ca acestea vor fi destul de lungi incat sa nu se termine intr-o noapte. Pe langa acestea, in linia traditiei initiate de Doom si alte FPS-uri din epoca pre-cambriana a genului vor exista tot felul de nivele secrete, pasaje intesate cu monstrii care vor conduce in zone surpriza si asa mai departe.
Cei de la CroTeam sunt decisi ca unele din cele 40 de nivele sa fie de-a dreptul memorabile, asa ca va exista un nivel care se va derula intr-o lume a gigantilor, unul inspirat de orasul Hong Kong (mai exact CroTeam isi inchipuie cum arata Hong Kong mutat pe alta planeta) si unul in care este vorba de o planeta populata de admiratori ai lui Elvis. Nivelul cu lava, preferatul multor FPS-uri, chit ca are sau nu treaba cu actiunea principala nu va lipsi nici el.
CroTeam a promis si ca povestea va avea suficiente rasturnari de situatie, astfel incat lumea sa nu se plictiseasca ucigand valurile de monstrii care vor navali din toate directiile si care vor ataca cu capetele (ucigasii cu bombe care tipau in timpul atacului vor avea acum bombe in loc de cap si nu de maini si sunt din nou prezenti la datorie), mainile, coarnele si orice alte componente anatomice se mai gasesc in structura lor.
Daca aveati impresia ca monstrii de tip boss din Serious Sam First si Second Encounter erau imensi, atunci aflati ca pentru CroTeam aceea erau medium-size si acum dimensiunea corecta este "Ohhhhhhhhh, My God I'm going to die".
Cu arme cat mai serioase
La vremuri noi, pardon..la monstrii noi, arme noi este celalata deviza a lui CroTeam si chiar daca Sam va avea unele din armele pe care deja le stim aceasta nu inseamna ca nu este loc de upgrade-uri.
Mai ales ca pe alocuri in unele nivele monstrii care se vor inghesui pe harta vor fi undeva intre 200 si 300 de bucati. Asa ca in afara de chaingun, rocket launcher, double-barreled shotgun, grenade launcher si sniper rifle, Serious Sam va primi si o sabie care va putea sa arunce discuri de metal. Nu vor lipsi nici mini-gun-urile si turetele, adica mai exact ganditi-va la orice arma interesanta pe care ati vazut-o ca pe un loc comun prin FPS-uri si asteptati-va sa vedeti o parodie a ei in Serious Sam II.
Cum in ultimul timp orice FPS care se respecta nu rateaza ocazia de a introduce in toata povestea si niste vehicule care sa poata fi conduse, bagate in zid sau cu care eroul principal sa calce monstrii pe culoarea rosie a semaforului, nici Serious Sam nu putea ramane, cale de 40 de nivele, pedestru.
Si cum Sam nu s-a comportat niciodata ca ceilalti eroi si masinile sale trebuiau sa fie pe masura. Unul dintre vechicule denumit deathball, este, asa cum o spune si numele, o minge uriasa in care Sam poate intra pentru o misca in toate partile in timp ce toti inamicii care ii vor nimeri in cale vor fi transformati in rauri de sange. O alta modalitate de deplasare va fi un vehicul pe perna de aer, folosit de Sam in anumite nivele.
O alta gaselnita cu care vor sa vina cei de la CroTeam este faptul ca Sam va putea interactiona cu decorurile din joc. Asa ca sub deviza "Let's set the world on fire", se pare ca va exista un nivel unde cladirile vor fi din lemn si Sam se va incalzi la focul pus in drum.
Inca nu se stie daca Serious Sam II va avea si o componenta multiplayer, dar cum intotdeuna jocul a fost destul de haios incat sa nu se simta lipsa unor confruntari in retea, nu ne mai ramane decat sa asteptam toamna pentru a deveni cat se poate de seriosi.
preluat Softpedia NEWS