14 martie 2008

Duke Nukem Forever amanat

Producerea lui Duke Nukem Forever a inceput in 1997. Acum suntem in 2005. Dupa ce au trecut prin mai multe engine-uri care au intarziat jocul de la an la an si un trailer de succes (pentru vremea aceea) data de lansare nu s-a schimbat. A ramas asa cum o stim: "CAND ESTE GATA!"

Anul trecut am avut ceva vesti bune. Jocul intrase aparent in linie dreapta si se apropia de sfarsit. Apoi catastrofa... A aparut Half-Life 2 cu un engine-ul lor foarte bun "Source". Ochii 3D Realms au stralucit... Au schimbat SDK-ul.

In acest an am fos martorii aparitiei chip-ului AGEIA, o noua tehnologie folosita pentru fizica avansata. Odata cu cumpararea MEQON-ului (engine-ul fizic folosit pentru Duke Nukem Forever) de catre AGEIA, planurile s-au schimbat. Din nou.

"VE3D a raportat ca George Broussard de la 3DRealms confirma posibilitatea intarzierii datarita cumpararii MEQON-ului:

Acum am auzit si noi. Nu sunt foarte incantat deoarece ne apropiam de un punct stabil cu fizica care se apropia de completare si tocmai lucram la finisare.

Vom vedea ce se va intampla, dar cu siguranta nu suntem interesati de posibilitatea trecerii la un nou SDK. Din nou."

Cred si eu ca nu sunt interesati. Dar daca este cineva care poate amana un termen de genul "CAND ESTE GATA" atunci 3DRealms sunt aceia.

preluat Softpedia NEWS